Dragi posetioci, radi poboljšanja korisničkog iskustva ovaj sajt koristi kolačiće (eng. “cookies”). Saznaj više

Privatni Poslovni mts
  • O nama
  • Prodajna mesta
  • Supernova mail
  • Plati račun
  • 19911
supernova logo supernova logo
  • Paketi
    • Zgrabite svoj Super PLAN paket
    • Super PLAN 4
    • Super PLAN 3
    • Super PLAN 2
  • Televizija
  • Internet
  • Telefonija
  • Podrška
    • Servisne informacije
    • Česta pitanja
    • Dokumenta i uputstva
    • Dostupnost usluga
    • Prodajna mesta
    • WebMail
    • Kontaktirajte nas
  • Vesti
    • Mediji
    • Novosti
    • Radovi na mreži
plati račun
  • mts
    • Početna
      • Zgrabite svoj Super PLAN paket
      • Super PLAN 4
      • Super PLAN 3
      • Super PLAN 2
    • Televizija
    • Internet
    • Telefonija
      • Servisne informacije
      • Česta pitanja
      • Dokumenta i uputstva
      • Dostupnost usluga
      • Prodajna mesta
      • WebMail
      • Kontaktirajte nas
      • Mediji
      • Novosti
      • Radovi na mreži
    • O nama
    • Prodajna mesta
    • Supernova mail
    • Plati račun
    • 19911
    • Početna
      • Biz Super PLAN 4
      • Biz Super PLAN 3
      • Biz Super PLAN 2
    • Televizija
    • Internet
    • Telefonija
    • Posebne usluge
      • Servisne informacije
      • Česta pitanja
      • Dokumenta i uputstva
      • Dostupnost usluga
      • Prodajna mesta
      • WebMail
      • Kontaktirajte nas
      • Mediji
      • Novosti
    • O nama
    • Prodajna mesta
    • Supernova mail
    • Plati račun
    • 19911
Supernova video uputstva za korisnike

Supernova video uputstva za korisnike

Lako i brzo uz pomoć video uputstava sami povežite opremu, pretražite kanale, pustite uslugu.

Tutorijali

Supernova video uputstva za korisnike

Lako i brzo uz pomoć video uputstava sami povežite opremu, pretražite kanale, pustite uslugu.

Tutorijali

Televizija

Zbog čega je potrebno da se digitalizujem? Da li može da se prati kablovska televizija na starim televizorima? Koja je cena instalacije uređaja za digitalizaciju? Kako se koristi opcija vraćanja programa 7 dana unazad? Da li mogu da gledam MOVE na više TV uređaja u svom domu? Da li MOVE mogu da koristim na Smart TV-u? Da li MOVE mogu da koristim u inostranstvu? Kako da gledam MOVE na mobilnim uređajima? Kako da gledam MOVE na računaru? Da li gledanje MOVE na mobilnom telefonu troši internet? Kako se koristi opcija Gledaj unazad? Kako da zakažem podsetnik? Kako se koristi MOVE video klub? Kako da kupim Apollon? Kako da kupim dodatne sadržaje? Kako da slušam Radio kanale? Kako da izdvojim omiljene TV sadržaje? Kako da deci ograničim gledanje nepoželjnih TV sadržaja? Kako da pretražujem programsku šemu? Kako se koristi opcija Pretraga?

Ugovor i račun

Da li mogu da ostvarim posebne pogodnosti na osnovu Rešenja o invaliditetu? Kako da znam koji paket je najbolji za mene? Da li postoji mogućnost priključenja pojedinačnih usluga? Gde mogu da dobijem izvod sa finansijske kartice? Da li mogu da uplatim proizvoljan iznos za pretplatu? Da li postoji mogućnost promene paketa za vreme trajanja ugovorne obaveze?

Internet

Da li može na postojeći modem da se doda wifi ruter?

Rešavanje problema

Gde mogu da prijavim kvar? Koje je vreme za rešavanje reklamacije?

Pišite nam

supernova@telekom.rs

Pozovite nas

19911
Radno vreme: od 0h do 24h

Prodajna mesta

Lokacije objekata možete videti ovde.

Usluge

  • Paketi
  • Televizija
  • Internet
  • Telefonija
  • Podrška

Korisno

  • Vesti
  • O nama
  • Prodajna mesta
  • Supernova mail
  • Kontakt

Pratite nas

  • Facebook
  • Youtube
  • Instagram
  • Twitter

© 2025. Telekom Srbija | Telekom Srbija Takovska 2, 11000 Beograd, Srbija | 0800100100

supernova logo
loader